vineri, 20 octombrie 2017

Identificare radio (RFID) - partea 2-a

    Acum 3 ani testam un pachet de identificare RFID pe 13,56MHz (RFID-RC522), de data asta am (re)testat si RFID pe 125kHz (RDM6300) cu cartele cu protocol EM4100 (vezi articolul de AICI).
   Deoarece nu are rost sa reinventez roata, am apelat la un articol de pe tronixstuff.com.
   Schema de conectare e simpla, gasind-o frumos desenata la qqtrading.com.my:
   Am folosit primul sketch prezentat in articol sa depistez "codul" cardului meu si l-am introdus in al doilea sketch, exact ca in articol, doar ca eu am folosit un led multicolor (RGB), dupa cum se vede si in filmuletul Arduino acces RFID 125kHz
Nota: sketch-ul de aflarea "codului"cardului este rfid_tronixstuff_info.ino, iar cel ce confirma sau nu cardul meu este rfid_tronixstuff_test.ino !
   Cand este recunoscut un card, ledul RGB se aprinde in verde
iar cand nu recunoaste cardul in rosu
PS: Articolul de pe tronixstuff are o versiune imbunatatita la http://tronixstuff.com/tag/rdm6300/ !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu