joi, 1 octombrie 2015

Afisaj P20F04D-12L cu rezolutie 16x8 pixeli 2R1G1B (continuare)

   Dupa ce in partea intai am reusit sa "aprind" un panou dintr-un ecran stradal de tip P20F04D-12L cu interfata HUB40A cu ajutorul unei placi Arduino (Nano in cazul meu), am zis sa pun inca unul sa pot afisa informatii, gen temperatura si umiditate...
   Pentru a putea afisa un mesaj, intai am desenat un text cu rezolutia ecranului compus din cele 2 panouri (32x8) si am pus manual in siruri, in stilul de afisare:
obtinand pe ecran:

   In filmuletul afisaj 2R1G1B cu interfata HUB40A controlat de Arduino (8) se vede modul de afisare in diverse culori si cu viteze diferite de "aparitie" a textului:

   Am desenat un alt "text":
si am creat un sir cu 512 numere:
apoi am convertit in siruri mici pentru a fi afisate pe ecran:
   Am desenat inca un "text":
si am creat un alt sir cu 512 numere:
apoi am convertit in siruri mici pentru a fi afisate pe ecran:
   In filmuletul afisaj 2R1G1B cu interfata HUB40A controlat de Arduino (9) se vede modul cu se afiseaza cele 2 "imagini":

   Pasul urmator a fost sa realizez o ministatie meteo care indica temperatura si umiditatea. Aceste date sunt citite de un senzor AM2302 (DHT22), sunt prelucrate de Arduino si trimise afisajelor.
   Schema de conectare este:
iar sketch-ul este hub40a_test4m1s1.ino !
   Am facut 2 filmulete, in care si placa Arduino Nano este alimentata din sursa externa de 5V/40A:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu